jump to navigation

Negocieri la Câmpina. Cu artificii? iunie 18, 2012

Posted by vochina in Câmpina.
trackback

Primar PDL. În Consiliul Local – 8 consilieri USL, 7 – PDL şi 4 de la PP-DD. Deci negocieri pentru stabilirea majorităţii. Uneori îmi doresc să fiu o muscă, mică şi de nebăgat în seamă. Să nu bâzâi, să nu zbor, să nu deranjez. Să stau undeva, nemişcată. Dar să aud tot. Da’ tot! Măcar din patru în patru ani, când se negociază funcţii şi voturi. Cum asta nu e posibil, iar cu borcanul pe lângă pereţi n-o să mă vedeţi vreodată, nu pot face altceva decât să apelez la surse. Iar sursele mele spun cam aşa…
– PP-DD face cărţile. În numele partidului negociază Jenica Tabacu şi i-a înnebunit pe toţi. Vrea, pentru oamenii săi, postul de city-manager al Câmpinei şi, atenţie, încă o funcţie în administraţia locală. Chiar şi unul dintre posturile de consilier personal al primarului Horia Tiseanu, cel rămas vacant după ce Alin Moldoveanu a demisionat şi s-a mutat la Poiana. Dacă nici ăsta nu e tupeu, atunci ce mai e?!
– Să nu uit. S-a mai vehiculat o variantă, cea cu retragerea doctorului Mihai Tifigiu din CL şi intrarea celui de pe locul cinci din lista PP-DD – Gabriel Tabacu. Iar el să fie un potenţial viceprimar. Atunci, PDL nu ar mai avea nevoie de nimeni, ar rezolva problema cu PP-DD şi gata, USL pa. Dar mie mi s-ar părea prea de tot. Sigur, părerea mea e ultimul lucru care contează, dar zic şi eu aşa, aici, pe blogul meu. Şi mai cred că dacă Tiseanu acceptă toate pretenţiile PP-DD, poate intra în concediu medical.
– USL vrea postul de viceprimar şi… cam atât.
– PDL cam tace şi ascultă. Are primar şi şapte consilieri. Fără PDL nimic nu e posibil. Dar nici PDL singur nu se descurcă. Pe cine o alege?
Un scenariu posibil – Ion Dragomir viceprimar, PSD se dă la o parte din USL, că tot nu se iubeşte prea mult cu liberalii şi face o alianţă mai mult sau mai puţin oficială cu PDL.

Mai vorbim…

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un comentariu