jump to navigation

Dor de stadion… iunie 29, 2009

Posted by vochina in Câmpina.
trackback

De când s-a desfiinţat FCM Câmpina, nu am mai fost la stadion, la o partidă de fotbal. Şi zău că îmi era dor. Aşa că, meciul de vineri seară, dintre două formaţii de veterani ai Câmpinei (foşti jucători de la Poiana şi Unirea) a picat taman bine. Şi chiar m-am simţit excelent. Eu ca eu, dar cei de pe teren au fost de-a dreptul formidabili. Nu mai aveau viteza de altădată, nici driblingurile poate că nu le ieşeau, dar se vedea la ei o bucurie fantastică de a juca, de a se distra, de a se simţi bine. Nu cred că exagerez dacă spun că, pentru Câmpina, „partida veteranilor” a constituit un eveniment sportiv. Unul organizat pe foarte, foarte puţini bani, din buzunarul celor de pe teren.

Meci 1Meci 2

Comentarii»

1. mosneagul - iulie 8, 2009

cand sportul redevine (doar) sport.

2. Florin - iulie 22, 2009

Vezi ca-si face Guran echipa si o s-o inscrie in campionatul judetean. Poate ai noroc si ai parte de meciuri la Campina. Si poate se amenajeaza terenul de la Petrol, daca galagia de la meciuri nu i-o deranja pe cei care locuiesc in noul cartier de fitze, ca au venit pana in gardul terenului cu casele. Te pomenesti ca intr-o zi vor vrea si terenul!


Lasă un comentariu