jump to navigation

Tiseanu la TVR 3 februarie 4, 2009

Posted by vochina in Câmpina.
trackback

Tot butonând telecomanda, am ajuns la TVR 3 (un post care, în opinia mea, nu justifică în nici un fel suma uriaşă investită în el). Şi pe TVR 3, peste cine dau? Peste Horia Tiseanu, primarul Câmpinei. Impecabil. Sobru. Destins. Un discurs… european, despre fonduri structurale, investiţii, Şcoala Centrală, Piaţa Centrală, planuri de viitor etc. Totul planificat în cel mai mic detaliu. Şi discursul, şi viitorul. Trei comentarii aş avea de făcut aici.
1. Nu ştiu cine i-a trimis pe cei de la TVR 3 să filmeze Parcul de distracţii „Miţu – Chiţu” şi nici nu ştiu cine le-o fi spus că aparţine administraţiei locale. În timp ce Tiseanu vorbea despre minunatele locuri de joacă din Câmpina, pe ecran erau difuzate imagini de la „Miţu – Chiţu”. Şi se impune precizarea – parcul acesta e privat. E adevărat că municipalitatea s-a asociat cu un investitor, dar administraţia locală a pus la dispoziţie doar terenul, în timp ce investitorul (Anca Maria Cord) a venit cu banii. Vreo 100.000 euro. Şi astfel a transformat mizeria de dinainte în singurul parc adevărat pentru copii, cu patinoar artificial şi tot felul de minunăţii pentru copii. Asta aşa, pentru corectitudinea informaţiei.
2. S-a făcut o treabă excelentă cu Piaţa Centrală. Recunoaştem toţi asta. Dar dacă tot s-au făcut nişte eforturi financiare de la bugetul local pentru a fi modernizată, nu se mai găsesc nişte bani (mărunţiş, aş zice eu, comparativ cu cât a fost nevoie per total) să se rezolve problema… ploii din interior. Da, în piaţa acoperită plouă! Am văzut cu ochii mei, mi-au spus-o şi alţii şi sunt sigură că o ştiu şi autorităţile.
3. Şcoala Centrală e o minunăţie. Dacă tot au reuşit să o termine în condiţiile în care a costat vreo 160 de miliarde de lei vechi, dacă tot ne mândrim cu ea, dacă tot e unică în Prahova, posibil chiar şi în ţară, atunci n-ar merita să funcţioneze cu toate avizele necesare? Că eu aşa am auzit de la un cadru didactic de acolo, că şcoala nu are toate avizele necesare. O să verific jurnalistic treaba asta, chiar cu riscul de a-mi pune în cap o grămadă de lume. Directorul şcolii oricum nu mă mai suportă de când l-am întrebat pe ce criterii se fac înscrierile la Şcoala Centrală, că sunt părinţi care se plâng că nu le-a fost primit copilul acolo anul trecut. Anul acesta oare va fi altfel? Apropo, înscrierile la clasa I au început în toată ţara în ianuarie, la Şcoala Centrală se fac doar în perioada 2-19 martie.

Ar mai fi de spus câte ceva referitor la materialul de pe TVR 3, dar vreau să fiu… citită şi mâine, şi poimâine.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un comentariu